loading...

راهنماسفر

در پاراسل کیش ، که یکی از مکانهای تفریحی بی نظیر جزیره است ، گردشگران تور کیش با پوشیدن جلیقه نجات و بستن کمربند ایمنی متعدد به یک چتر بزرگ متصل می شوند. این چت

بازدید : 246
دوشنبه 4 اسفند 1399 زمان : 11:09

در پاراسل کیش ، که یکی از مکانهای تفریحی بی نظیر جزیره است ، گردشگران تور کیش با پوشیدن جلیقه نجات و بستن کمربند ایمنی متعدد به یک چتر بزرگ متصل می شوند. این چتر با طنابی به طول 150 متر به یک قایق سریع متصل می شود و پس از حرکت سریع قایق ، باد به آرامی در داخل چتر خود می پیچد و باعث بالا آمدن آن می شود. مدت زمانی که در آسمان می گذرانید تقریباً 10 دقیقه است و در پایان در صورت تمایل ، ناخدا شما را به داخل آب می اندازد تا چند دقیقه را در آبهای نیلگون خلیج فارس بگذرانید

.

پس از طی مسافتی کوتاه و حرکت کامل از روی صندلی ، با در نظر گرفتن عواملی از قبیل: باد ، سرعت قایق ، تعداد و وزن افراد ، کاپیتان پاراسل کیش به تدریج طناب متصل به چتر را شل می کند و با توجه به نوع بلیط ارسال شده ارتفاع را مشخص میکند مسافران آفر تور کیش لحظه حرکت پاراسل کیش به سمت بالا و پایین می تواند ترسناک باشد ، اما به محض قرار گرفتن در یک ارتفاع ثابت ، منظره ای منحصر به فرد از جزیره بالای آب های نیلگون خلیج فارس مشاهده خواهید کرد که هرگز فراموش نخواهید کرد و یک تصویر زیبا. و این نمایش در ذهن شما باقی می ماند. لازم به ذکر است که ناخدای قایق فردی ماهر و باتجربه است که تسلط کاملی بر اوضاع دارد ، بنابراین جای نگرانی از سفر گردشگران به کیش وجود ندارد.

به اعلام سفر باتو ، بازدید از کیش زیبایی خاص خود را دارد. اما بدون شک وقتی با استفاده از چتر و قایق تندرو به جزیره می روید و از آسمان آبی بالای کشتی های عظیم رد می شوید ، تجربه ای متفاوت برای شما خواهد بود.توریست های تور کیش را هرگز فراموش نخواهید کرد. به خصوص هنگام انتظار ، کاپیتان با طنابی که به کشتی متصل است بازی می کند و شما را وادار می کند که دائماً بالا و پایین بروید و با حرکات مارپیچی شما را هیجان زده کند.

بلیط پاراسل کیش به سه دسته تقسیم می شود:

بلیط هفتاد هزار تومان که در آن به ارتفاع 150 متری از سطح زمین صعود می کنید.

بلیط نود هزار تومانی که شما گردشگران در آن ارتفاع 300 متری را تجربه می کنید.

بلیط صد و بیست هزار تومانی که در آن هیجان انگیزترین حالت ممکن را لمس کرده و تا ارتفاع حدود 500 متری سطح دریا صعود میکنید.

علاوه بر این ، شما گردشگرانی که با یک تور کیش به این منطقه سفر کرده اید می توانید به صورت جداگانه و یا به صورت گروهی میتوانید آن را سوار شوید و از مناظر زیر پایتان در ارتفاعات خلیج فارس لذت ببرید ، اما فراموش نکنید که هیجان یک چتر شخصی بسیار بیشتر از فرد است. یک چیز در مورد این ورزش وجود دارد که آن ممنوعیت استفاده از پاراسل در رودخانه های خروشان است ، به دلیل خطرات احتمالی مانند از دست دادن تعادل قایق و غرق شدن.

چتر پاراسل در کیش در اندازه ها ، طرح ها و رنگ های مختلف موجود است و می توانید به صورت جداگانه ، برای دو و سه نفر از آن استفاده کنید.

استفاده از پاراسل در کیش برای مهمانان تور کیش انتخاب مهیجی است که می توانند از آن لذت کافی ببرند. پاراسل کیش علاوه بر آقایان برای خانم ها نیز قابل استفاده است و بهتر است کودکان زیر 10 سال با والدین خود این ورزش را انجام دهند.

کلبه هور در جزیره کیش یکی از نقاط گردشگری این جزیره است که گردشگران برای دیدن آن ترغیب می شوند. در این مقاله ، کلبه هور ارائه شده است. به ما بپیونید.

درباره کلبه هور کیش

در قسمت غربی کیش یک دماغه وجود دارد که از گذشته به کلبه جزیره کیش معروف بوده و با امکانات مختلف موجود در این منطقه مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. بستر این دماغه سنگلاخی است و وجود آبهای زلال در این قسمت از جزیره باعث شده است که علاقه مندان به دنیای زیر آب بتوانند انواع حیوانات آبزی ، لاک پشت ها ، صدف ها و مرجان ها را در آب و محیط بکر مشاهده کنند. از خانه زیبای هور کیش لذت ببرید. با توجه به شرایط موجود در این منطقه ، غواصی و ماهیگیری از جمله تفریحات پرطرفدار کیش است که در آنها مورد توجه قرار می گیرد و هر ساله گردشگران زیادی برای تجربه این سرگرمی ها به غربی ترین نقطه جزیره می آیند. کلبه ساعتی که یکی از جاذبه های گردشگری کیش است ، فضای زیبایی را با صدای امواج دریا و سکوت آرامش بخشی به ویژه در شب برای گردشگران فراهم می کند و نصب امکانات رفاهی بسیاری از افراد را به بازدید از این منطقه می آورد.

اطلاعاتی در مورد کلبه هور در جزیره کیش

اگر گردشگران هنگام بازدید از جزیره کیش به دنبال مکانی عالی برای غواصی هستند ، کلبه Hur Island Kish می تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد زیرا آب تمیز از ویژگی های این قسمت از جزیره است. توجه داشته باشید که عمق محل غواصی کابین Hur از شمال به جنوب افزایش می یابد و تا 8 متر ادامه دارد. همچنین ، در روزهایی که باد کم و ملایم است ، علاقه مندان به ماهیگیری می توانند سرگرم شوند و لحظات به یاد ماندنی را تجربه کنند. مرغ مگس خوار ، گوزن قرمز ، سنگ تراش ، صدف و لاک پشت از جمله گونه های آبزی فراوان در این منطقه است. تسهیلات بازدید کنندگان از کلبه هور شامل آلاچیق ، نیمکت ، کباب پز و نورافکن بزرگ است.

یکی از جاذبه هایی که گردشگران کیش می توانند در کلبه هور از آن دیدن کنند وجود یک غار کوچک به طول 5 متر در ساحل جنوبی آن است که پیمودن آن به حالت کامل بسیار دلپذیر خواهد بود. در کلبه هور که یکی از نقاط گردشگری کیش است ، آب شور که از طریق وزش باد از اعماق زمین بلند می شود با استفاده از انرژی خورشیدی نرم و قابل استفاده است. همچنین در این مجموعه آبگرمکن خورشیدی کیش ، انواع اجاق های خورشیدی به نمایش گذاشته شده است که گردشگران می توانند علاوه بر بازدید از این سیستم ها ، از آنها استفاده کنند. استراحتگاه پر از گل و لای که در فاصله 200 متری ساحل کلبه هور قرار دارد جلوه ای خاص به ساحل این منطقه بخشیده است. بیابان این منطقه نیز یکی از جاذبه های کلبه هور است که در بیشتر سال هنگام برخورد امواج بزرگ به صخره های صخره ای ، به ویژه در این سرزمین ، بسیار هیجان انگیز است. زیاد می ترکد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 149
  • بازدید کلی : 10098
  • کدهای اختصاصی